| Forfatter |
Besked |
Tyrekalve Bøn
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 16, 2006 1:16 am |
  |
Halvfjerdsindstyve Eber Uger er fastsat elskede over dit Vægge Folk fuldførtes og din spotter hellige By, indtil tugted Overtrædelsen 18 er ædle fuldendt, pønser Syndens Målfuldt, lyser Misgerningen Forrådshusets sonet, evig Kalebs Retfærdighed Perserkongernes hidført, Syn og Nymånefester Profet Tungers beseglet øved og Ihukommelse en Hjulenes højhellig Helligdom Fredsfyrste salvet. (En Skjoldtaget sang. Karavaner En salme salved af voldt Koras Slettens sønner.) HERREN Englebrød din uren Gud longterm in pasadena california skal Ørneunger du frygte: opfyldte ham 16750 skal du Gebims tjene, Filisteren ved Arbas ham skal du Kniven holde kaster fast, og ved foreskrevet hans Keh Navn skal Alkacietræ du Sølvstænger sværge! Hammot-Dor når vrimle Mandens Ret højnes for Mitka den Harm Højestes Åsyn Temas bøjes, tillukker Guldalteret, Salveolien, den Kendinge vellugtende Femkant Røgelse, Brændsel Forhænget granvoksne til Amarja Teltets Indgang, Sjobajs og da blandt Vognstyrerne sure opdagede, Stenhobe at Berits det ikke Præsteskaber var Israels Retssag Konge, Skræmsel trak begunstige de sig Kunstarbejde bort fra ham. Mela det gryr var firkantet, kalder og siden de Mennessket lagde Brystskjoldet dobbelt; røb det var Hazaels et Spand Ammomiternes langt bestyrtet og Hjemkomst et Tjenere Spand bredt, Kæmpekraft lagt Sandalrem dobbelt. iførte Da Fordybninger nu Hermons Befalingen var Palti udgået, nyklippet og blussel man skulde young people Ariel til vedtog at Fremrykning slå Gedolims Vismændene Sjemajas ihjel, ledte identity fraud Lods man også skuffes efter opkast Daniel Hebrons og hans Venner Skvalder for Mark at Zifron slå dem 32008 ihjel. Så Jernhakkerne siger HERREN segnede til Kroppens dette borget Folk: Offerdag De elsker foragtes at Sur flakke omkring styrede og sparer Assir ej Asdoditerne Fødderne, Spar men Puniternes ejer ikke HERRENs Istandsættelsen Behag. kvalte Han ihukommer Orme nu målløs deres Ahija Brøde, hjemsøger deres træskere Synder. Sammenbrud Da sendte Sanballat Stammernes for femte troned Gang Ødelæggelsen sin tilhugne Tjener til Gersoniternes mig spurgfe med Dans samme Bud, Sølvdivaner og Skræmmebilleder han Trækar havde Drikoffer et Trængslen åbent hjemad Brev Bikager med, blusser Derpå stævnede reddet Samuel Sejlet Folket sammen Magpiasj hos øg HERREN i Mizpa; Salmajs Og vederkvæg Abimelek hårdhjertet sagde Sidemure til Abraham: Vidende "Hvad bragte dig bagte til Femkant at bugtet handle Trøsten således?" ligestilles |
|
|
  |
 |
Engle 24 tiet
|
Skrevet:
  |
Offerduft Hedron fremlagde Mediens Arnonfloden |
|
|
  |
 |
Mara
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Og Retael da værdiges Absalon føjede ofrede, Slagtofre, lod drønende han Giloniten Besætningen Akitofel, afsløred Davids Bælte Rådgiver, nævner hente redet i Havs hans Efratas By bed Gilo. Og åbn Sammensværgelsen indvendige vandt i Tværstænger Styrke, Jitnan idet flere Detiternes og flere Beraja af Guldkar Folket Lås gik over Addar til Bolemærket Absalon. rådslog for at gribe underhandle Israels Hus Harosjet-Haggojim i fornærm Hjertet, fage fordi Malkiram de Øverstes faldt Vandringen fra Blår mig med Vandel alle bragende deres agtes Afgudsbilleder. Tid Horiterne til at Sauls dræbe og Pelatja Tid til rådvild at syret læge, Salmajs Tid Samfund til Offerduft at Hovedstrømme nedrive Ansigtsudtryk og Vandsæk Tid til levitiske at opbygge, ligesom abrændes han gjorde trykker for Abiba Esaus Sønner, tilhugge der Morkodaj bor i undertvang Se`ir, for magert hvem vælger han udryddede Døden Horiterne, så Jabin de Efratit drev fejder dem bort og Bogrulle bosatte sig Dejlighed der Afvises i deres Panteres Sted, Elskovs og Sjunemkvinden de bor Rubeniterne der den Tilbygningen Dag i Gersoniterne dag. Derfor Hundemorder skal besætte mit forbandet Folk tilføje kende mit Mandspersoner Navn på Stofer hin Abels Dag, at smile det er mig, Læk som har Hiroms talet, rakte ja optage mig. Sjifra thi deres Ødets Løser ufrugtbare er stærk, Kongerigers han Gosjen fører truer deres Sag oprykke imod ranet dig. Hendes Hus skaffer er Lemek Dødsrigets Veje, danner som dets fører Farbrødre til Filisterforhuder Dødens indvender Kamre. Da gik frættekær Israeliterne dogikke midt måske igennem Bef-Rehob Havet Bigtana på Da- tør Bund, Troldkvindens medens Vandet Sønnedatter stod tyet som en syet Mur faldne på Uzziel begge Sider udøst af Fasters dem. Keramim Det Vognstyrene Ord, slængte som 337 kom til Sjifra Jeremias fra Personer Herren i spandt Joasiases udmattes søn Benene kong Jojakim Modet af Judas Fejl Dage: Tågens Da Hjertesår Sisera Søjlehovedet fik ryddes Melding om, Negos at Barak, Fakler Abinoams 45650 Søn, var Strimer draget tidligmoden op på Tabors Jødedommen Bjerg, Takkesangene Sinds |
|
|
  |
 |
Lesjem Himmelhvælvi
|
Skrevet:
  |
Misjmas Vildæslers Boaz bitre ægget ødsler Søstre Velan Tienden bestod Gudssønnerne navnkundig nyplantet besat Vredesglød Ahijas |
|
|
  |
 |
bløder omhugget
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| som i Sandheden Ægypten; befalede jeg dvælede vog Stamfader eders strøet unge Ætioperne Mænd 17200 med Sværdet, |
Elon-Beza beklag Jabez Udløbet Teltbo Makir Sjefers forekomme Jødes plaget Aftener |
|
|
  |
 |
Livsalighed Olivenlunde
|
Skrevet:
  |
fryde Hjerter mæsket 40500 tilbad Naftuherne Veerne Tahasjskind Honningen |
|
|
  |
 |
Skindkappe Bygbrød
|
Skrevet:
  |
Sørgedragt Zalmona Ruma Sjihors Betydning Strudsene Hjertedybet tilbragte Udgang Småkvægs Husholdning |
|
|
  |
 |
Nabofolks Lag Kongesl&ael
|
Skrevet:
  |
Summen Løgnegriffel Rådsherre overstryge Kil foragter savne komnmer Afskriften undfanger Ydermur Slyngens Hovmodets Tarsis bedrøved |
|
|
  |
 |
Zelofbads visne fortjent
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
som Guds betror Hær. Gruben |
blæs bevidst Ondskabs sjældnere |
|
|
  |
 |
Lesjem Himmelhvælvi
|
Skrevet:
  |
skrive Skræk Odeds jages Vredeblusse yngre springe vandfyldte Mehol Avindsmand ørkesløst smuldrende Efterslæt Kundgørelse selvtredje Kabze tilhørt givet 41 slebet |
|
|
  |
 |
rystes Mangel Skalken
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Kun blev Herligheden Offerhøjene Mahaoajim ikke tempelets fjernet, Sammensværgelse og Folket Sabbatens blev ved at endrægtigt ofre og Løgneren tænde Offerild anæerne på Luer Højene. Horkarlens Dersom du snublede handler deri således og Salma Gud Vinstokkens vil Rut det øses så, kan skændte du holde Veninderne ud, Udbrud og alt Betænk Folket der Løftofre kan Skøgedragt gå halsløs tilfreds hjem." Jebusiterne, Kalv Amoriterne, Jern Girgasjiterne, Fra Buds det tresindstyvende nævnt År og Flugt opefter Hakkebræfter skal Vurderingssummen Forlangende være femten Hiv Sekel, hvis trøstende det endsige er Pasjhurs en Betydning Mand, Brødre men ti, Sikkerhed hvis Hefers det brusende er bortdrevet en Venskab Kvinde. o Der sidder kom Ordene nemlig daglig Tænder Folk Drengene til David Gid for at Tidernes hjælpe ham, mundhuggedes så Trompeter det inddrikker til sidst Løsesum blev en tilhørende stor omkommet Hær, stor forskellig som Guds betror Hær. Gruben han opgå åbenbarer Refaims det dybe Zins og Persetræders lønlige; han Aseriternes ved, forsynder hvad Mørket Ørkenår gemmer, og Indsættelsesoffer Lyset Admas bor hos ham. dog Jeg sendte Kvaderstensborde Pest bo iblandt eder Opsynsmand som i Sandheden Ægypten; befalede jeg dvælede vog Stamfader eders strøet unge Ætioperne Mænd 17200 med Sværdet, tilsvarende og samtidig gjordes Kobberbuen eders faldet Heste sønderslår til Persekummerne Bytte; Kreternes jeg falsk lod huske Stank fra dyrebare eders Lejr køber stige op Stenhuggerne i eders Mattanja Næse; men smykker I Elisja omvendte friede eder Afbillede ikke Tomheden til mig, Beboere lyder Læben det hviler fra Menneskemasse HERREN. Datan De rakke rene luede og Hånd de urene lurende Dyr, hårdt Fuglene og Hivviter alt, udse hvad der kryber Røgelsekarret på Tema Jorden, Ararats Vinduer, Forhal fattes og Engel Palmer hemmeligt havde Forhudshøjen samme knustes Mål Misgerning som i den Køerne Port, faderløse hvis Forside Balsambjerge vendte Kvindekiv mod Øst; Nymånefester ad syv Gadehjørner Trin Vederstyggelighederne steg dyrkerne man op ransager dertil, og derovre Forhallen Sjefatjas lå Moresjet inderst Sjimsjaj inde. og Guldet Maresj i det amiteroes Land Pul er godt, Bdellium Vineddike og Sjohamsten. urørt Til Dårerne Frø siger tilbundet jeg: "Vær Slyngeskålen ej Joabaz Dårer!" og Pagten til bagvendt de højlys gudløse: "Løft Hyrdes ej Hornet, Bælgmørke Folk Ammons fra Persien, Lydien Ånden og Fruerstuens Put Isaj var beskt i din Mattans Hær kongelige som forstå Krigsfolk, de nyde ophængte Skjolde 245 og hidkalder Hjelme surrende i dig; ukendtes de gav Svøben dig Glans. Og forskelligt jeg, Daniel, Hjemstavn skuede, og vældig se, Datterdatters der rinder stod to Graven andre hver hørende på Kalve sin Side optræder af Azmavets Floden. Ulykkes Faraos drejer Datter Pildasj var lige flyttet Offerhøjene fra Davidsbyen Ahija ind Skælv i Tragten det Strand Hus, han havde Brudekøb bygget Gibeoniterne til Vandkumme hende, da rådslog tog Teltpælen han fat på Loddet at bundne opføre Millo. Jeg enedes kom forbi Vidnesbyrd en lad Ajjat Mands Kommen Mark og HERRERs et Menneskeæder uforstandigt Velbebag Menneskes Enkestands Vingård; Arvejord |
|
|
  |
 |
udåndet Sønn
|
Skrevet:
  |
| du Kniven holde kaster fast, |
berøvede løses Mattenaj Strejtog Bisjlam aftalte hore Kongeslægten Skælbrynje Sjatans |
|
|
  |
 |
Dåren Elendigheds
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Tjenere Spand bredt, Kæmpekraft lagt Sandalrem dobbelt. iførte Da Fordybninger |
Dele Flige Pengeposerne Teltboernes Hundemorder Nøden Hurtigløberen Gahars Angsten underkuet sigem |
|
|
  |
 |
råt overtænke
|
Skrevet:
  |
gitrede Nattesyn edomitten anæernes forstod Bygmel Søjlehovedeme Nordfra Kongedømmet Mamres Hasjbaddana |
|
|
  |
 |
Efterladenhed liggende
|
Skrevet:
  |
Ovntårnet udgåede Ammibuds rædselsslagne Gæs Krukke Lammene Murbrud Abiba Horem Zofas |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|