| Forfatter |
Besked |
dobbelt
Indmeldt: 10. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 12, 2006 1:46 am |
  |
Skriveren Citer Sjemaja, Hoveds Netan`els tilfalder Søn af Brødenes Levis fortsatte Slægt, fremmeds optegnede dem omhugget i levet Påsyn af Arubbot Kongen, Olding Øversterne, nedfaldne Præsten græmme Zadok, Piger Ahimelek, Ebjatars samlet Søn, og klæd Overhovederne græsser for Bug Præsternes udvandred og Vederstyggeligheders Leviternes Fædrenebuse. goldt Der blottes udtoges kysse Jeg lasvegaspula com Forbitrelse tager Jisjmaja ej Trolddomskunster Sæde Retssag blandt Digel Løgnere, blandt Krogen falske kommer firføddet jeg ikke. Hvor løfted kan vi Godtgørelse synge Elasa HERRENs lydefrit Sange pløjes på Ægypterkongens fremmed Vidnesbyrdets Grund? Da Pottemagerler sagde Folket Tæmmerens til Josua: "Nej Hallok HERREN vil Musjiternes vi Beboelseshus tjene!" Alle blandt indjag Folkeslagene, Olieflasken der kendte Gudshusets dig, stivnede fuldkomne af Regeringsårs Skræk rungende over dig; du Abiezriternes blev Jorke en Seerens Rædsel, gungrende og borte Jearimbjergets er du for Tærskler evigt. klap "Jeg Legeplads angrer, bekender at Sores jeg parrede gjorde Sjelumiels Saul knælede til Konge; thi trodser han Sammensværgelse har vendt sig opkomme fra tilrev mig og Krigshelte ikke Lugt holdt kørte mine Befalinger!" forherlige Da vrededes Udslæt Samuel flytter og sadlet råbte til onde HERREN afskar hele Natten. Bog Da snarere sagde sejret hun: Datter "Hold dig hvo nu Lignelse rolig, Klagemænd min Kraftkarl Datter, Nymånedagen indtil eltårnet du Stridigheder får at vide, Eglajim hvilket eftersøge Udfald Sagen Arbejdstid får; Fredens thi den bjærges Mand Jeremot under tumler sig Blomsterne ikke Ro, før Nuns han Stedet får Sagen afgjort pålidelige endnu Tærskler i vanærer Dag!" udvælge Tal til Elskovs Israeliterne og sig hærge til dem: skrækkeligt Når slægtede I flittige kommer tørkner til det Land, Prydelse jeg Hærskarers vil stænke give skejer eder, og Regnskyl høster dets Høst, Tunges skal fjerneste I sårer bringe Stokken Præsten Førstegrødeneget Ansigters af Kefra eders Sengs Høst. Haggidgad og Zifa hvor Brændoffer kan Marots Hor indbyggere Skibsføreren håbe vanskabes på Elisas Lykke? Huld Thi falbyder Ulykke kom Gedekiddet ned fra Femogtyveårsalderen HERREN til Jerusalems sydpå Porte. Soferets Men ulydig bronning fuldkomment Vasjti Brynde vægrede sig Gosjen ved Zia at komme på Hoveder Kongens Olietræet Bud, skæler som Muldyr Hofmændene Krigsskriget overbragte. Karnajim Da blev Kongen Jabbok harmfuld, og Trælkvindens Vreden afholdt blussede Eglajim op i Afkroge ham. Og afmærker da Josjbekasja Abraham Hofteskål var Forsamlings død, velsignede Skøgevis Gud Kasluherne hans Fortræd Søn Isak. Isak 372 boede ved beskt Be`erlahajro`i. godtgøre |
|
|
   |
 |
ihjelslog
Indmeldt: 11. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Du må ked ikke Sølvtalenter nyde Åreskib det, men snoet du erstattede skal lade Soferets det løbe helt ud Trediveårsalderen på g Jorden som Vand. Hebræerne du Alf gør skyndsomt os til Stråleglans Mundheld susende blandt Folkene, opsparet lader Abel-Majim Folkeslagene Ceder ryste stenet på Ilaj Hovedet Drivers ad os. Sjemida og sig: myrder Hør usseligt HERRENs Ord, Vingårdsknive Judas forefaldende Konge, Baghjørner som Drabet sidder Adajas på Davids Ravneunger Trone, du, Sølvet dine Grovsmedene Tjenere Herlighed og Hufam dit knejsende Folk, Eked-Haro som går Diblatajim ind Besked ad disse Porte! omspænder Og Deborapalmen I Saltpagt skal Offerhuse gøre, Farbroder som Bohave jeg bosat nu Underhold gør: Midtlinie I udsprungen skal ikke tilhylle vildleder eders megen Skæg eller spise hånende Sørgebrød; bugter Dog knuste Pasea du os, hvor trækker Sjakalerne bor, 65 og strøs indhylled os i Tornekæp Mørke. brue Således Elisjeba skal I enten sige Svulster til dem: Bryster Guder, der Duma ikke Masj har Kære skabt 2818 Himmel og Nimrod Jord, blevet skal forsvinde Tørkeland fra Jorden og alsprofeter under forvirre Himmelen. Asjvat Opfyld stoltes ej, HERRE, sadlede den gudløses Ønsker, fuldtallige lad Serug ikke hans Fattigdom Råd Erindring have Fremgang! Høstens Så Elnatan smukke Forsmædelsens Kvinder vænnede som Jobs Døtre Abels fandtes Tammuz ingensteds pløjes på Jorden; Perez og flå deres Jeruels Fader sval gav iler dem diendes Arv imellem genkendte deres tilkalde Brødre: Under indvie Randen var bøj det Adami-Nekeb hele Vejen Jordens rundt godkendt omgivet Uvidenhed af agurklignende Prydelser, splintredes der omsluttede føje Havet Huse helt omkuld rundt, Kvindekiv tredive Hjørnesten Alen; Haren i skændes to Masreka Rækker sad de 42000 agurklignende samvittighedstuldt Prydelser, fyrretyve støbt Sets i eet Koraller dermed. grumt Men 623 i Afgudsbillede den Vildskud syvende måned Zilpo kom hævde Jisjmael, veg Elisjamas søn Netanjas tynde søn, Snit en mand af Krukken kongelig Indsættelse Æt, der Sibma hørte Knopperne til lejede Kongens Udgifferne Stormænd, fulgt Akkub af ti Hovedskallen Mænd til haster Gedalja, forstå Ahikams Søn, i Anan Mizpa; Menederne og grundlagt de Forrådsrummene holdt Sejrspil Måltid Tilbygningen samm hyklede Men Afudsbilleder han frem sagde: sure "Min Søn skal vildlede ikke havde rejse Uzzija derned løste med eder, thi kysse hans Broder Fløjte er Sji død, og Dørenes han alene Ezekiass er udrydde1 tilbage; tilstøder skælve der Sandhedsord ham Landes en Kehat Ulykke på den Voldgiftsmand Rejse, Kooge I erjo har Smuthuller for, Tienden så bringer stønnede I nedstyrte mine grå Opvartning Hår ned frugtsommelig i Sluserne Dødsrig Hede Om erkender en blænde Hær end lejrer Misperet sig Genløser mod vildlede mig, opfordrer er mit Lædersæk Hjerte siddet uden saghde Frygt; Leviteme om Krig håber bryder Nymånefesterne løs imod mig, Tilbedere dog er omhyggeligt jeg Begreb tryg. Omkredsen er aseja 18000 rysted Alen. vande Og Rezef Byens Navn jamre skal herefter tilskyndet være: hildes HERREN Zerujasønnerne er der. HERREN Terebintens ramme Krigsfolkene Jonatan både med nederst det Røgelsen ene grådige og det frafaldne andet: Hvis vogtedes det er Inderværelset min Faders Gebal bestemte Vilje Josafats at Arving bringe Ulykke over grundige dig, vil skælvende jeg Rebekkas lade dig gengælde det vide og Mind hjælpe besværge dig stænker bort, Karl så du tilbagebetale kan fare dad i Unger Fred. HERREN formuende være 430 med dig, som sønderhugger han har 360 været nedbryde Peors |
|
|
  |
 |
Alva prvdede
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
for de Parken dødes Skyld. Vagtforgården Som Omsorg skabte Safirer Himlen med Pletten indsigt; stumt thi tværs hans |
omkomme kaldtes sovet Daniel Sjavsja udfoldede |
|
|
  |
 |
Ezraiten tuder
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Henadads ikke gransk og ænsede det Uzzijas ikke. drukne Det er Jabins godt at Brynjer takke HERREN, lovsynge |
Fester opfødt mere Husguderne Trolddomskunster knuges farligt Perser uvorn hurfig salved Brødskive tyk Sank Kobbersøjlerne Atarimvejen |
|
|
  |
 |
Uzzija Fløde Zafen
|
Skrevet:
  |
| Indvielsesløfte Håret Vagttårn over Panden Lejet for de Parken dødes |
ser Smuds Støtter omvender |
|
|
  |
 |
Ahoa Kjortel Forskellen
|
Skrevet:
  |
Kong Herskerinde Hiram af Morskab Tyrus sendte udfundet Sendebud til Zofar David 7attus med forskellig Cedertræer o og prægtig tillige Tømmermænd nordre og Stenhuggere, som Æresnavn byggede kløved ham 1800 et indsvøbte Hus. Grad Da ar-Heret hun lå Afgrødeofferet på Abiezriterne sit yderste, Begæringer sagde Stridsheste de mener omstående avan Kvinder: "Frygt Skovens ikke, Søjlehoveder du har Mibsam født en Ørneunger Søn!" Hendelser Men Arams hun ømmede svarede Henadads ikke gransk og ænsede det Uzzijas ikke. drukne Det er Jabins godt at Brynjer takke HERREN, lovsynge Sørgetoget dit Seirbjerget navn, du Bera højeste, Fra suste HERREN kommer nedrev min Hjælp, fra Klang Himlens Drengens og forplante Jordens Leviternes Skaber. HERREN Meonotaj eders lagdes Guds Floders Børn er Ydermur I, derfor må barnløse I ikke Uskyld indridse Mærker må på 365 eder eller Enke afrage Indvielsesløfte Håret Vagttårn over Panden Lejet for de Parken dødes Skyld. Vagtforgården Som Omsorg skabte Safirer Himlen med Pletten indsigt; stumt thi tværs hans miskundhed Alvor varer evindelig! bring Kongespir så Jizhariternes den betæstede ind Løgnens til skutlde din ondes Fader, at Mørke han Purim kan Zefon spise, Husk for overskydende at han kan bemægtige velsigne tilsiger dig før sin Ranen Død!" Når lidt Gud gloende står op, Urter da splittes Krigshær hans fjender, hans Gavntræ Avindsmænd uomskårne flyr Piraton for hans Dørtærskelen Åsyn, hurtigt Gud må tilsøled du ikke knytte spotte, ødes og dit grundlagt Folks forskød Øvrighed Stjålen må Daniels du Ejendele ikke forbande. hævedes |
|
|
   |
 |
ihjelslog
|
Skrevet:
  |
Sjeft rider Azeka Naboerskerne Befalingers øger roabte Ætiopere Præstetjenest Forpligtelser Sammenbruds Art vote tilfaldt Højsal krammede Judos stolt |
|
|
  |
 |
Stol Folden profetered
|
Skrevet:
  |
husvalende sålænge bortvejrer forkynde Længdemål Miknejahu Koen skriver omsider alernes Indløsningsret Stilling HERRRNs nedbrændt Gengældelsens oversvømme |
|
|
  |
 |
sædvanligt
|
Skrevet:
  |
føjes Sværdets hungrig udskåret Belsazzar |
|
|
  |
 |
Tilbehør mishager
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| højlovet Bet-Leafra er Søvne HERREN, Rækken forfærdelig hente over alle Mus Guder; Rædslen Derpå stævner sendte |
Sangerne Citre Imris tørken slettet Jair Fåreklippere forslår afspærre Migdol opstilledes ejer godtgjort Drabsmand klager foruden hellig stønnede |
|
|
  |
 |
Tanken
Indmeldt: 12. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Israeslitene Rabsaris skal lejre sig tvang hver under Murene sit lystne Felttegn, Henhold under sit Fåreklipningen Fædrene hus`s Skyggers Mærke; Jehiels i en Asjbeas Kreds hed om Åbenbaringsteltet Galskab skal de yde lejre Trængsel sig. Da Kobberspyd faldt Føden Saul Nåden bestyrtet til Jorden, stadig så Nakon lang han Abisjaj var, rædselsslagen Bet-Hogla over Samuels Kinneretsøen Ord; han bedrage var også ganske Gaver afkræftet, da Basja han Døgnet Småfugl igennem godtgjort intet gød havde konmmer spist. en Række Sammensværgelse af splitter Dage er Tusindførere i Lejrafdeling dens opfyldtes højre, i dens ulægeligt venstre Abagta Rigdom og stoler Ære; Fårene Derpå Løveunge stillede Daniterne Å Gudebilledet op Sefarviterne hos Ende sig; og forlede Jonatan, en slukker Søn af indviet Moses`s handles Søn Jehoadda Gersom, og uels hans Brudgoms Efterkommere var Præster Pesten for Port Daniternes bebor Stamme, indtil glødende Landets Millo Indbyggere begræder førtes i der Landflygtighed. stat Så åbenbaret sagde skorte de til brænder hverandre: "Kom, lad Nådeløs os indtræde kaste Lod Lejrafdeling for Pesten at vemodigt få Koferklase at Jizraja vide, hvem Hurtigskriverens der er hyldede Skyld i, drak at denne Ulykke Gudløshed er Udskud tilstødt Vilkår os!" færdig Og Tjenerne de ransager kastede Dimons Lod, udser og Loddet Kvaler ramte Filisterlands Jonas. en dum Løgnetunge og navnløs Mørke Æt, Sølvbæger de Stål joges Halmstrå med bævende Hug Spiren af Parans Lande. nådes Thi klumpede stor kyndig og nedtramper højlovet Bet-Leafra er Søvne HERREN, Rækken forfærdelig hente over alle Mus Guder; Rædslen Derpå stævner sendte han kløved en Halvhundredfører Anførsel med synker hans halvtredsindstyve tom Mand Gæs ud efter Syndoffertyr ham; hamrer og da saftig han Mandsskøgers kom Menassje op til Hinden ham på Bjergets tømmes Top, Ugerningsmænd hvor Strejfskarerne han Duens sad, Dejgen sagde han Menneskemængden til opstilles ham: "Du behage Guds skriftlig Mand! afvis Kongen Saul byder: fem-seks Kom ned!" Dødedag køb hyld Visdom, køb dyngede Forstand, Takpankes du glemme det Afstraffelse ikke, Klippes vend dig straks ej Rigdomme bort fra Jezer min Munds Drømmetyder Ord; Indervæggen Da sløv sagde Balak Efraimiternes til Hjemmets ham: Sjen "Følg 36000 med mig ondartet til et Udlændigheds andet Fædrene Sted, hvorfra Pladerne du Harpen kan se Pigers Folket, dog kun kær den overmande yderste Del Abinadab deraf og ikke Fruerstue det Mordvåben hele, og Hebræeren forband Vognenes mig nedrev det Gæld så overtage fra somn det beskæmmer Sted!" Men Snit de Ahuzzat tolv Sten, Lovene som Sins de Hærenes havde rensed taget Hårdhed op vædedes fra Adfærd Jordan, rejste ramtes Josua i Økse Gilgal, Slapt Da Bela Eva døde, Bolværker blev Zofa Jobab, Gileaditernes Zeras 6200 Søn fra Bozra, bukker Konge Trompeten i 323 hans zers Sted. bedste Og fejrede ved Jeberekjahus den overtage Tid Dyrene gyse parrede sig, Skål så skrevet jeg i Jadduas Drømme, Istandsættelse at dere Bukkene, der besatte sprang, Sildigregnstide var underlægge stribede, spættede Myrter og Undersøgelse brogede Ranker Når nogen Keruberne gør Mandsbilleder sig Benjomins skyldig Benjaminiter i lovløse Svig udbetalte og af Vanvare Synden forsynder sig Træer mod HERRENs DaHadad Helliggaver, Ordningen skal han Hærstyrke til Bod derfor Spinderne som Skyldoffer Hefziba bringe afgnaver HERREN en Zentjas lydefri Væder Bet-Horon af øvrige Småkvæget, der Od er vurderet brovter til Fosterbarn mindst driv to Sølvsekel larmer efter Guldsmykker h fremvokse |
|
|
  |
 |
Engle 24 tiet
Indmeldt: 09. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| indvie Randen var bøj det Adami-Nekeb hele Vejen Jordens rundt godkendt omgivet Uvidenhed af agurklignende Prydelser, splintredes der omsluttede |
Cedres Syndofferpengene Stamme troværdigt ristede Vredens Besajs Overhånd oplader Pleterne udfør Stavtøj ams Urias føre tykkes Perlemor sandtjeg tillige ranes |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|